Alla inlägg den 23 juli 2007

Av nonstop - 23 juli 2007 16:59

Kusinfest


Helgen var lika bra som jag hade väntat mig! :)

John hämtade mig vid stationen i fredags eftermiddag. (Jag var 30 min tidig.. är det ngn som varit med om det? Aldrig hört!)
Fredagkvällen var lugn med middag och lek med barnen.

Lördagen, Dagen K, var det fullt upp. På förmiddagen skulle barnen skjutsas till mormor och farmor och allting skulle förberedas inför kvällen. Gjorde sallad och potatissallad och gjorde i ordning i trädgården. 

Vid 16 tiden kom dom. Lisa, Jens och Anna.. Tutta och Hannu och självklart sist av alla Trille och Natalie.
Lekar: Kubb och Luftgevärsskjutning

Tjejerna (6st) mot Killarna (4st)

Killarna vann kubben, men vi tjejer vann överlägset när vi skjutit lufgevär.

Priset var en megastor Ostbågspåse :)


Grillning och snack innan middagen och den riktiga spriten kom fram *ler*.


John: Vilket håll ska den här (grillgallret) ligga åt?

Lina: Det spelar ingen roll, den är lika bred som den är stor..

*alla skrattade*


Trille blandade så klart 50/50 groggar med HBn han hade med sig.. och vi fyllde självklart på med groggvirke flera gånger innan vi fick i oss dom :) 


Superkul var det i alla fall!

Hoppas det blir av nästa sommar igen.. Då skulle vi var hos 'Sutti' sa vi *håller tummarna*


Tack för en trevlig helg! 


Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards