Alla inlägg den 4 juli 2007

Av nonstop - 4 juli 2007 23:57

The boobsquad


Det var ett bra tag sen jag träffade tjejerna. 

Jag, Martina, Jessica och Jenny begav oss in till stan idag. Kollade i affärer, lunchade och hade allmänt trevligt. Jag köpte mig en bikini på rean :). När vi tröttnat på city åkte vi till Farsta centrum. Där fick vi oss en fika och jag hittade, äntligen!, ett vitt brottarlinne (hur svårt kan det vara? ganska faktiskt!) som dessutom också var på rea. Superbra eftersom min ekonomi är superdålig.

När klockan började närma sig sex kom Jessica på att hon ville till Ikea. Vi tyckte hon var tokig, men ringde iaf till Daniel och frågade om han kunde tänka sig åka till Kungens Kurva med oss. Det var ok om han fick äta på VegaBaren efterråt. Sure!, sa vi och lade på.

Efter en lång dag kom jag hem vid halv tio. Lite seg och fötterna värker, men det är det värt!


Tack tjejer för en trevlig dag! Sånt här måste vi göra oftare. :)


God natt


Läste en väns blogg nyss.. som handlade om hur svår kärleken kan vara. Hon skrev, tycker ja, kanske världens bästa/finaste grej: 

När man väl faller är det ingenting som tar emot.

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards