Alla inlägg den 26 juni 2007

Av nonstop - 26 juni 2007 22:17

Efter regn kommer solsken


På torsdagseftermiddagen lämnade jag Härnösand. Pappa hämtade mig vid Sthlm central vid 21.30 när jag kom med tåget. Skönt eftersom jag hade så mycket packning.

Fredag morgon åkte jag vidare. Framme i Skövde halv ett.


Midsommarafton var supertrevlig. Dock med mycket regn, men det gjorde inte så mycket eftersom de hade satt upp två stora partytält i trädgården. Grillat, lekar och dans runt vår egengjorda, lite udda, midsommarstång. Vi sjöng allt vi kom på.. Allt från Små grodorna till Hej tomtegubbar :) Kul!

Midsommardagen och annandag midsommar var de lugnaste på länge. Umgicks i stillhet och mysighet. (Bilder kommer senare)


På söndagen åkte jag med Emmelie och Emma upp till Ludvika och hoppade av hos moster. Igår var vi iväg till Borlänge när Malin slutade och mina planer på att inte köpa någonting sprack. Jag köpte både ett linne och ett par linnebyxor. Men det är ju alltid kul att shoppa, så jag får väl skippa en cider eller två till helgen istället.

Idag la jag mig och solade i Skuthamn ett par timmar. När Malin slutade gick vi en långprommenad och nu ikväll har vi grillat och myst hos Eva och Totte.


Jag har pratat med John och Ulrika och förhoppningsvis ska jag dit imorgonkväll och hälsa på. Vi skulle höras.

Var in till Lena på posten och sa hej. Funderar på att skicka ett sms eller ringa Jens imorgon och fråga om dom vill ha finbesök. Sen hoppas jag att jag träffar resten av släkten på LudvikaFesten i helgen.


Saknar alla vänner i Härnösand och jag längtar att komma hem till Stockholm och få träffa alla vänner där. Hoppas alla har det lika bra som jag ;)


Hörs

Puss puss

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards