Alla inlägg den 9 juni 2007

Av nonstop - 9 juni 2007 23:25

***


Citat och Ordspråk



Kärlek


Kärlek handlar om att ständigt förlåta - och bli förlåten.


Kärleken involverar alla sinnen - också det sjätte.


Att vara intim med en kvinna kräver alldeles för stor ansträngning.


Roliga


Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.


För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.


Mina föräldrar har alltid funnits där för mig, ända sen jag var ungefär sju.




Många fler finns på ordsprak.se


***




Av nonstop - 9 juni 2007 16:49

Badkruka


Igår var vi, ett gäng, nere på stan och kollade på alla studenter som gick ut. Lastbils karavan genom stan och alkoholdrickande ungdommar mitt på dan :)

Tänk att det var fem år sen man tog studenten.. fy fan va jag börjar bli gammal! *suck* 


Imorgon är det jobbardags. Tina och Tove kommer tillbaka, yeay :) Kul att träffa dem igen!


Var till Stigsjö och sola med Sandra, Lukas, Jim, Ante och hans Elin idag. Asvarmt! Typ 30 grader.. minst! Ändå badade jag inte.. kallt i vattnet :/ Elin bada inte heller.. skönt att man inte är ensam badkruka :)


Bokade biljetter inför midsommar igår. Blir tåg till Sthlm tordag kväll och vidare till Skövde på fredag morgon. Josse tar nattåget.. lite billigare. Men känns skönt att kunna dumpa min packning hemma innan jag åker vidare. Snackade med Em igår också och hon råkade nämna att dom åker förbi Ludvika på vägen upp, så jag ringde Malin och frågade om hon vill ha besök den veckan. Helgen efter är det LudikaFesten. Hoppas det funkar att jag kommer. *wee*

Känns som jag aldrig kommer till Stockholm, hehe..

Ska bli kul att träffa alla igen. Se hur Julia och Jonas bor och festa med gänget igen. *längtar*


Hej svejs så länge.



Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards