Alla inlägg den 6 juni 2007

Av nonstop - 6 juni 2007 23:00

Fest och Grillning


Igår blev det fest hos Sanna. Mycket trevligt!

Jag, Sandra, Lukas, Ante, Jim, Jan, Kristoffer, Sanna, Anna och Josefine drack och hade trevligt. Strax efter 1 ville några till Hamnkrogen, men utanför Gennys fick vi veta att de hade stängt 1, så då gick vi till Bittens en stund.


Idag var jag, Jan och Jim på Färgklatten och snackade med Josefine. Efter en stund kom Sanna och Kristoffer. Jan hade sagt tidigare att han var sugen på att grilla så efter mycket om och men blev det bestämt att vi skulle träffas hos mig kl. 18.

Sanna och Kristoffer tog med grillen och när alla hade kommit började vi grilla. Vi bar ut utemöbler jag har på altanen och ställde dem längre ut på gården, där vi hade grillen. Där satt vi, Jag, Sanna, Kristoffer, Mikaela, Jim, Jan, Sofia, Stina, Anna och Malin S och åt och hade trevligt. Senare kom också Josefine och Petter. Det var tänkt att Sandra och Lukas skulle komma också, men de skulle tydligen iväg.. synd!

Medan killarna kollade matchen (Sverige - Island) spelade vi tjejer kubb på gräsmattan. Lag Norr mot Söder :)

Jättemysig kväll! (Bilder)


Puss på er allihopa!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards