Alla inlägg den 11 april 2007

Av nonstop - 11 april 2007 23:46

StormvarningVarför går man ut med utsläppt hår när det är stormvarning ute?? Pucko! Hade inte ens med mig ngt att sätta upp det med.. Då får man skylla sig själv när man knappt ser var man går och i lagoma intervaller får hårstån i ögonen. *suck*Var i alla fall i stan idag också. (hade inte planerat det.. men så blev det!) Pratade med Patrik om fika och han ville gärna träffas i stan istället för i Handen. Ok för mig. På vägen in fick jag också ett sms av Martina. Hon frågade om vi kunde ta en fika i stan när hon slutat jobbet.. Det är klart! (jag var ju som sagt reda på väg in) Trevlig dag!Kom hem vid åtta-tiden och satte igång med middagen. Ovanligt god Chili con carne :) Nöjd!Kanske tar lite till lunch imorgon också, innan jag ska till s t a n och träffa Bea.Funderar på att springa in till Christian också... Men det känns lite pinsamt att alltid gå in på hans jobb och fråga efter honom.. hans arbetskamrater tror väl jag är stalker?! Ska nog prova ringa igen.. men han svarar ju aldrig.. Vill ju se hur han har gjort i lägenheten!Sen är det fredag.. då är det inflyttningsfest :) kul!Och lördag är det tydligen också fest.. Patrik och Martin har fixat igen. Sist kunde jag ju inte komma så jag lovade att komma förbi den här gången. Dom kanske skulle spela också. Ska bli kul att se i så fall!Hörs

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards