Alla inlägg den 10 april 2007

Av nonstop - 10 april 2007 20:39

VaniljlatteHela den här dagen har varit som en bakisdag.. Vet inte varför, men både Jenny och jag har varit skitsega, dessutom kollar på film och beställt hem mat *ler*Innan var vi dock i centrum (Annah följde också med) och kollade en sväng.Igår träffade jag Cissi, i stan. (Undra hur många gånger jag kommer åka till stan innan det här lovet är slut..?!) Hon letade presenter och jag försökte så gott jag kunde att inte titta på ngt - för att inte handla ngt mer. Fick dock tummer ur .. och köpte svarta tunna vantar, vilket jag tänkt göra i flera veckor, efter att Cissi kallat mig uteliggare. (trasiga fingertoppar på 5 av 10 fingrar.. ) Inte lika kallt heller med hela vantar ;)Trevlig dag på stan som vi avslutade med en fika.. då jag (varför förstår jag inte!!) drack kaffe. Dock Vaniljlatte, men ändå! Jag dricker inte kaffe för jag tycker inte det smakar gott och det verkar himla jobbigt att vara beroende av det.. Som 'belöning' fick jag Läckerol till efterrätt - för det smakar ju skit efteråt också.. Tack Cissi!Hur morgondagen blir vet jag inte.. Träffa Patrik, Carro eller Christian? Eller alla tre?!Varför svara inte folk på sms?? Jaja.. vi får se!Nu är det tv-dags. House.Bye

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards