Alla inlägg under mars 2007

Av nonstop - 3 mars 2007 18:58

"Vad du har lov ofta.."Veckan som gått har gått väldigt fort. I söndags kändes det som en evighet till lovet, men nu är det här. Tyvärr var jag väldigt sen med att kolla biljetter den här gången, så jag (fattig student som man är) fick åka bussen den här gången. Gick reletivt bra. Killen bredvid mig hade svårt att sitta still och verkade vilja luta sig mot mig när han skulle sova, men det var ju i alla fall inte stopp i toaletten, som när jag åkte till Leksand i juni, det var ju skönt! Btw.. gud va folk springer på toaletten hela tiden. Resan tog 6h och jag tror toaletten var upptagen minst 5,5h.. herre gud! Vad skulle folk göra om de inte hade en toalett på bussen.. Då skulle typ 40 pers sitta och vara kissnödiga i 5-6h, eller?Nu är jag i alla fall här. Åkte direkt till Cissi igår. Hon ringde när jag satt på bussen och berättade att hon köpt en garderob som hon försökte sätta ihop, vilket inte verkade vara det lättaste. Killen bredvid mig underade nog vad jag höll på med, för jag satt mest och lyssnade på när Cissi berättade om den "förbannat jävla dåliga beskrivningen" och vilka skruvar som skulle sitta var. Hon tyckte hon höll mig sällskap, medan jag efter en stund tyckte att det började bli pinsamt. Tillslut (ca. 30 min. senare) avslutade jag och sade att hon borde lugna ner sig och att jag hjälper till så fort jag kommer dit. Vid åtta hade vi lagat mat, ätit och monterat allt vi kunde, bara några grejjer kvar som hennes kille skulle få ta hand om. Måste hålla med om att det var den sämsta beskrivning jag sett, men men.. Vi bänkade oss i soffan med chips och en film, men det slutade med att vi mestadels satt och snackade. Jag vaknade 9.07 av att Jim skickade sms. Snark, varför vara vaken så tidigt en lördagmorgon? Det glömde jag fråga.Idag visa Cissi mig deras lokala present-/kosmetikbutik. Massa fina saker! Sen gjorde vi pannkakor och åt innan jag åkte hemåt och hon mot Uppsala. Nu ska jag försöka få i mig lite mat, sen gå över till Carro och se Melodifestivalen. Ja, jag ser den frivilligt! Måste u se hur det går för Nanne. Jag gillade hennes låt!Jag måste kyssa dig!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards