Alla inlägg den 29 mars 2007

Av nonstop - 29 mars 2007 19:57

Åhej-buggIdag hade vi rollspel tillsammans med 4:orna, så i par med en av dom simulatantolkade vi. Mitt ämne var polisförhör vilket inte var det lättaste. Hur tecknar man gärningsman? tillhygge? annhållen i sin frånvaro? identifiera? osv. Skitsvårt!Men jag tycker det gick hyfsat bra ändå. Inte ofta jag tycker så. Speciellt roligt var det att höra att taltolkningen var bra :) Igår var det ju dans, Åhej-bugg , igen och det var lika roligt som vanligt! Börjar kännas mer avslappnat nu, känns som man dansar mer.. i början var det mer tänka än dansa som gällde *ler*Helgen börjar närma sig och det känns bra. Den här veckan har gått väldigt fort. Snart är det lov :) Längtar hem lite faktiskt. Kul att det är partaj att se fram emot. På lördag kanske jag, Tina och henns syrra till Sundsvall på shoppingtur. Känns som det var evigheter sen man fick shoppa. Ska bli trevligt. Kanske ska se nån bio också om vi kommer iväg. Mysigt.Nu ska jag fortsätta med svenskaläxan. *gäsp*Ha det!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards