Alla inlägg den 15 mars 2007

Av nonstop - 15 mars 2007 20:05

Tjocka feta släktenNu har jag städat hela lägenheten. Noga! Gått igenom och rensat hela byrån.. herre gud! Jag är bäst på att bara slänga ner saker i lådorna och sen glömma var jag lagt dom. Hittade tex mitt novellhäfte (Svenskan) som jag letat efter i 3 veckor. Det var ju bra! Mindre bra att hitta en räkning som var obetald :( Smarto!Nu är det i alla fall ordning i alla lådor utom den översta.. Jag kom fram till att det inte går att ha ordning där. Det är för mycket småpryttlar (som mamma bruka säga). Har också dammsugit, dammat och gjort rent i badrummet. Är lite rädd att jag måste rensa avloppet snart.. hatar det!Varför får man sån städnojja när det ska komma någon på besök. Man borde väl alltid ha ordning och reda och rent och snyggt, eller?Jag menar inte att jag aldrig städar.. för det gör jag! Hur som helst. Det ska bli roligt att få besök imorgon. Och dom stannar till söndag. Undra vad jag ska underhålla dom med på lördagkväll. För imorgon kväll blir det nog mycket snack, mat och titta på kort - catch up helt enkelt! På lördag ska vi först ta en prommenad och kolla stan här, sen åka till Birsta. Men vad gör vi på kvällen? Ska bli kul att se :)Måste komma ihåg att hämta nyckeln till rummet imorgon bara.. tänk om jag glömmer!? Då får alla fyra dela på min bäddsoffa *ler* Meh! Det är ju CSI nu. Måste se!Bye

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards