Alla inlägg den 9 mars 2007

Av nonstop - 9 mars 2007 10:55

Mitt svarNär jag loggade in nu så visade det sig att jag fått en ny kommentar till inlägget jag skrev om TecknoCats: Du tecknar inte va? Du verkar inte ha koll på vad du pratar om riktigt. Själv är jag blivande tolk och jag tycker att det är grymt att tecknocats finns. Fråga alla döva som sett dem vad de tycker... Jag vet redan. Men jag antar att du inte känner några döva. :) Heliga HannahTill dig Hannah: Lite svårt att svara när du är så Hemlig och inte länkar till något eller så..Men jag får väl svara här då.. Jag kan teckenspråk. Har pluggat i lite mer än 3 år nu och är också blivande tolk. Har haft döv pojkvän i över ett halvår och umgås mycket med mina döva kompisar.Jag tycker också det är bra att det finns människor som vill teckna sånger, men jag tyckte att just TecknoCats inte var dom bästa jag sett.. Sorry!Ingela Hanson och Tommy Fransson som sjöng på teckenspråk på Teckenspråkets dag tycker jag däremot är grymma.Jag kollade igen på deras hemsida (www.tecknocats.com) och tycker fortfarande att deras "Du är så Yea Yea Wow Wow" inte är nå bra.. Men däremot tycker jag "HardRock Halleluja" var ok, men det ser inte ut att vara samma tjejer, eller?

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards