Alla inlägg den 5 mars 2007

Av nonstop - 5 mars 2007 22:09

BurkaIdag har jag handlat igen.. fast jag inte får! Tog en promenad och hamnade i centrum. Gick in på HM eftersom jag fått en check på 50kr - den får jag ju handla upp :)Hittade naturligtvis flera plagg vilket självklart kostar mer än 50kr. Jag nöjde mig med ett linne och en tröja från reastället. Men nu måste jag skärpa mig! Har inte läst nått i boken idag.. Fy!Tänkte nästan säga att jag ska göra det innan jag somnar.. men om jag känner mig själv så blir det inte så. Så jag lovar ingenting :)Jag drömde som tur var ingenting om nå kannibaler inatt.. det var ju bra! *puh*Hörde att Gert Fylking hade 'hissat' Burkan och sagt några mindre väl valda ord.. Jag kan dock hålla med om att vi tjejer ibland säger Så här kan jag inte se ut! eller Jag har ingenting att ta på mig... Då skulle du ju vara perfa med en burka, eller?Jag har massor av kläder.. så mycket att mina tre garderober inte räcker till, men ändå gnäller man ibland att man inte har nått att ta på sig.. Konstigt!Imorgon är det födelsedagsfika hos Martina.. trevligt trevligt!Ska också ta och höra av mig till några vänner får se om dom har tid att träffa mig innan jag åker på fredag igen. God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards