Alla inlägg den 19 februari 2007

Av nonstop - 19 februari 2007 13:34

SkolanNu ska vi återgå till det vardagliga hårda skolarbetet igen efter en veckas avbrott. Förra veckan var bra! Utveckande och avslappnande på samma gång. Skönt också eftersom jag kände mig lite nere och tyckte annat tog på krafterna.Varför ska livet vara så svårt ibland?Var på förfest hos Sandra i fredags och sen på Nybron. Jätterolig kväll! Bilder Inte rolig lördagmorgon dock.. bakis som fan!Varför dricker man mer än man behöver?Har några frågor till:Varför kan man prata känslor när man är full, men tycka det är det är svårt och jobbigt när man är nykter?Varför inte säga vad man tycker, känner och tänker - alltid?Varför är det svårt att säga ifrån? Varför är det svårt att säga till?Varför är jag som jag är?Varför är du som du är?Varför är det så svårt att vara tillsammans?Varför? är den stora frågan!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards