Alla inlägg den 10 februari 2007

Av nonstop - 10 februari 2007 14:24

Party 2nightNu är jag, som sagt, tillbaka i Stockholm. Himla åkande hit och dit just nu. Men när den här helgen är slut ska jag lugna ner mig.. då kommer jag nog vara kvar i Härnösand fram till lovet. *lovar ingenting*Igår flög jag ner och mötte upp Martina S i stan när hon slutade jobbet. Kollade lite och bestämde oss sedan för att åka hem till henne och göra god mat.Kladdkaka och Let's dance till efterrätt :)Kristoffer snacka med killarna som tyckte att vi skulle gå ut.. men varken jag eller Martina kände för det så vi körde en myskväll i soffan.Ikväll blir det dock party. Robin och några har hyrt en krog och ordnat. Ska hem till Martina R på middag och förkalas vid 18. Ska bli kul! Länge sen man var ute med dom.Jim är i Örebro :( Åkte dit med Kristoffer igår för att hämta Jan som tydligen ska flytta tillbaka till Härnösand. Dom hade festat och haft roligt igår så idag är han bakis.. så går det!Undra hur mycket dricka det blir ikväll.. tur att jag inte ska åka tåg imorgon. Vill inte vara bakis.Nu ska jag hoppa i duschen..Hörs imorgon!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards