Alla inlägg den 2 januari 2007

Av nonstop - 2 januari 2007 23:45

Vill du försöka igen?Förmiddagen ägnade jag åt att fixa praktikgrejer, snackade med min lärare, bokade boende, ringde tolkcentralen, bokade resa dit och hem. Nu är det nästan klart allting.. Förutom halva vägen dit och halva vägen hem.. *suck* Ska nämligen på fest i Leksand (Em och Emma fyller år) den helgen och därmed har jag bokat tåg från Leksand till Växjö.. men jag måste snacka med Josse så vi kan boka biljetter från Härnösand till Leksand också.Hem från växjö hitta jag ett billigt flyg till Sthlm, men missar då flyget till Midlanda med 30 min. Typiskt! Men då kom jag på den brillianta idén att jag stannar i Sthlm över helgen och flyger upp på söndag em istället. Den biljetten är dock inte heller bokad, för den är rätt dyr nu. Kollar imorgon..På eftermiddagen var jag in till stan och träffade Martina S. Åt och såg Djävulen bär Prada på bio. Helt ok. Lite besviken att vi inte fick gå för halva priset dock. Hörde att man som 3-kund får gå 2 för 1 på tisdagar, men tydligen bara på vissa filmer.. *dubbelsuck*Har snackat massa i tfn idag. Hela vägen till stan pratade jag med Emmelie om praktiken och Leksands-festen och hela vägen hem från stan snackade jag med Cissi om allt som händer i våra liv just nu.. Och när man kommer hem kan man prata med folk på msn :) Trevligt!Nu är det natti natti.. måste försöka vända tillbaka dygnet! Igår gick jag och lade mig vid halv ett, låg och vred och vände på mig och kände mig inte alls trött.. kollade på klockan sista gången vid 2. Varför går det inte att sova ibland? *hata*Sova gott inatt?!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards