Alla inlägg den 1 januari 2007

Av nonstop - 1 januari 2007 22:26

Sms-kaos inatt?Har inte varit hemma på hela dagen.. eller ja.. Sen jag gick hemifrån :)Vaknade vid halv tolv. Kom iväg till Jenny vid ett, halv två. Kollade på film, käkade pizza och tog det allmänt lugnt. Jessica och Daniel bjöd över oss för att se film hos dom på kvällen. De var intsällda på Saw, men jag övertalade dem att se någon annan film. Hatar skräckfilmer. Varför gör man sånna??Såg The Breakup istället. Inte superbra direkt. Och den var delvis på ryska, så jag vet inte var de hade tankat ner den ifrån..Gårdagen då?Jo, det var jättetrevligt!Kom till Jess och D vid 18. Då var alla (Martina, Robin och Jenny) redan där. Det serverades kalkon med ris och sås. Smaskens! Till efterrätt tror jag vi fick pannacotta.. inte säker, men det var gott! :)Drack, snackade och hade trevligt till klockan närmade sig tolv, då gick vi ut och förberedde raketerna och 'bomberna' de hade köpt. Jag hade med mig tomtbloss som jag och Martina försökte få eld på (vilket tog ett tag). Skumpan smakade skit, man vad fan. Det är ju bara nyår en gång om året så då får man väl pina i sig lite äcklig champagne när det bjuds :) Skål!Gott nytt år! Kramar och åter kramar i ett skjut-uppehåll, sen återgick killarna till att tända på 'bomberna'. Jag är inte så mycket för fyrverkerier för att det låter så mycket, men det är ganska vackert att titta på. Stod där till vi tröttnade. Då gick vi upp till J & D igen och dukade fram nästa rätt. Räkor ost och kex..Väldigt trevlig kväll med många skratt och många bilder :) BilderKom nyss hem. Tror jag ska slänga mig i soffan och se om det finns nån bra film på tv:n ;)God natt!Bilder från igår:

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2007 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards