Alla inlägg under oktober 2006

Av nonstop - 3 oktober 2006 16:41

Jag + Jim = 4 månader idag Idag är det tisdag. Det känns som den här veckan kommer att gå jättefort!Idag har det varit en annorlunda dag i skolan. Hade bl.a drama med Malin som omväxling. Roligt!Helgen var helt ok. På fredagen var vi först på förfest hos en tjej och sen fortsatte vi till Nybron. Kul! Dansade ganska mycket med Sandra och de andra tjejerna.Lördagen hade jag bokat. Då drog jag med mig Jim till Birsta. Kanske inte den bästa dagen: Lördag efter löning. Köerna var ovanligt långa och på Ikea höll jag på att svimma när vi kom till ta-själv-lagret. Det var kö hela lagergången och alla kassor var öppna och i full gång. Var kommer alla människor ifrån? Jag gick så smidigt jag kunde förbi hela kön vi stod i för att komma till den hylla där väskan jag hade åkte dit för skulle finnas. Det fanns en kvar! *pust* Jag tog den och gick slingrade mig tillbaka mellan köerna. Sen var det bara att vänta till det var våran tur. Hade inte väskan funnits hade jag struntat i de andra grejerna och gått istället. Men nu fick jag äntligen min efterlängtade väska. Hoppas det är bra nu också!Ska prova den till helgen när jag ska hem.På söndagen var Jim hos sim mamma hela dagen. Ovanligt att vara själv hemma.. men lite skönt samtidigt. Visste inte riktigt vad jagf skulle hitta på för att få tiden att gå. Längtade hela dagen till att klockan skulle bli sju.. då började nämligen Buggkursen jag skulle vara med på. Väl där träffade jag Tove och Sara och så satte kursen igång. Det hade redan varit 2 gånger som jag missat, men det funkade bra ändå. Jätteroligt verkligen! Vill bugga varje dag!Nu ska jag snart möta Tina. Vi ska träna i skolans gym. Innan dess tänkte jag kolla vad det kostar att flyga hem på fredag. De har bara höjt priserna varje gång jag khar kollat. Tänkte att de skulle börja sänka snart så man har råd..Ha det!Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards