Alla inlägg den 31 oktober 2006

Av nonstop - 31 oktober 2006 20:44

Desperata husfruarnaNu är det Bröstcancergalan.. nej! Rosa Bandet galan heter det ju. De har redan fått in över 13 miljoner. Det är ju skitbra!Jag har tyvärr inte kunnat bidra så mycket.. :( Som fattig student prioriterar man inte alltid som man borde.. men jag har iaf. införskaffat ett Rosa band och ringt in på bilen ikväll.Om en kvart tänker jag dock överge galan och titta på Desperate Housewives istället. Jag är ledsen! Men jag har inte sett Fruarna på ett halvår.. och så lyckade jag stätta på tv:n mitt i en repris här om dagen och nu kan jag inte låta bli att titta vad som kommer hända i de sista avsnitten. *saknar kanal 5*Har inte kollat nå mer mobiler idag, men jag drömde om z610i inatt.. minns inte riktigt vad, men jag drömde om den och om massa spindlar.. *let's not over analyse*Ringde dock Jim från Carros 3G när vi var på väg hem från stan nu ikväll, men jag såg honom bara någon sekund och sen bröts det.. (eller så la han på!?)3 sekunder senare kommer dagens roligaste sms: "Vem är du?"Tack för den!"Jag försökte ringa dig från Carros mobil, men det verkar inte funka så bra.." eller nått liknande skickade jag tillbaka.. :)Kanske kan prova en annan dag.Dags att återgå till tv-tittandet. By!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards