Alla inlägg den 30 oktober 2006

Av nonstop - 30 oktober 2006 22:50

3G - oerfaren

Jenny ringde igår när jag var hos Carro och frågade om jag vill hänga med till centrum idag. Självklart!
Vi letade present till Jessica och kollade samtidigt om vi hittade ngt till oss själva. Det gjorde vi ju självklart!

När vi ändå var där tänkte jag att jag skulle kolla på 3G mobiler, eftersom jag nästan bestämt mig för att köpa en.
Man hinner ju knappt komma fram till deras monter innan killen kommer fram och frågar om man har bestämt sig.
Jag kollade på den nya Sony Ericsson Z610i och det var ju "ett självklart val".
Jag frågade om det var en bra mobil för videosamtal, eftersom det är det ja i första hand vill att den ska vara bra för.
- Ja, den har en 2 MPixels kamera.. men den har ingenting med videosamtalen att göra.. Men du får ju självklart headset till så att du kan höra vad de säger när du kör videosamtal..
- Men jag ska teckna i den.. De döva säger nog inte så mycket..
Herre gud!
Han föröskte verkligen hjärntvätta en.. och han lyckades delvis.. för nu är jag helt inne på den där mobilen. Men mest för att den är så snygg!
Men hur ska jag någonsin kunna bestämma mig?
Jim berättade att Jan har en sån och att han är jättenöjd, men att det inte var superbra videosamtal mellan deras telefoner.. Svårt!

Får forska lite mer tror jag..

Hörs!

Av nonstop - 30 oktober 2006 00:42

Gu' va trött jag är! Förstår inte varför man plågar sig genom att sitta uppe vid datorn och läsa massa tjafs på internet.. eller jag läser ju självklart sånt jag tycker är kul. Men nu faller ögonlocken ner titt som tätt så nu är det dags att läga sig.Längtar efter min älskling! Önskar jag kunde få sova bredvid honom.. *suck*Miss you!God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards