Alla inlägg den 29 oktober 2006

Av nonstop - 29 oktober 2006 17:29

Dövas HusIgår var jag först med pappa och Agneta runt i en massa affärer. Köpte lite bra-att-ha grejer, som typ trosor, tandkräm och lotion.Efter middagen gjorde jag mig i ordning för att sen möta Martina S i stan. Vi åkte till Dövas Hus där det var Halloweenfest. Som icke medlem och ej utklädd fick vi betala 80 kr för att komma in.. *suck*Men det var en jättretrevlig kväll!Träffade Henrik R, Razvan och Sanna, Danho, Erik, Elsa, Toffe och flera andra. Gunilla kom dit med Daniel Pop också. Roligt!Hade kameran med mig men fotade tyvärr ingenting. Glömde helt bort det. Men det fanns ett par som hade klätt ut sig riktigt bra. Varför inte klä sig i kamoflagekläder, boots, tokläskig ansiktsmask och uppdraen luva, så man inte alls ser vem det är. + att han gick omkring och bara stirrade på folk och ställde sig i vägen. Vet inte om någon vet vem det var. Han sa aldrig något till nån.. Skumm!Idag tänkte jag och Carro åka på bilmässan, men vi struntade i det. Vi tar det nästa år istället :)Var en sväng i centrum idag. Hittade en fin topp på rea som jag givetvis köpte. Älskar Vilas rea-ställ. Hittar nästan alltid nått där :)Nu ska jag gå över till Carro och titta på film. Jessica och Daniel kommer också. Bye!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards