Alla inlägg den 26 oktober 2006

Av nonstop - 26 oktober 2006 18:42

Telefonpraktik? Nu är det bara en dag kvar till det är lov! Ska bli skönt att komma hem. Om man nu kommer hem. Har hört att det ska bli ett himlans oväder imorgon. Storm och snö och usch!Läste just på hemsidan.. har nämligen tänkt flyga hem för först gången imorgon.. att de an så länge inte behövt ställa in men att de skickar sms eller skulle bli ändringar eller inställt imorgon. *hoppas inte*Praktiken gick åt skogen.. nä, det gjorde den inte. Men jag kunde tyvärr inte få komma till Hörselvården eftersom kvinnan jag skulle vara hos ännu var sjuk. Däremot bestämde vi att vi skulle ta lite per telefon, så jag ringde upp henne vid 16 och pratade i över en timme. Så kan man också göra. Bättre än ingenting! :)Nu ska jag hem och packa och äta. Orka laga mat.. Blir nog Tre Kronor om jag får bestämma :)Min kära pojkvän skaffade ju 3G telefon igår, men jag fick aldrig numret så nu kan jag inte få tag i honom.. Kan ju vara en fördel.Få gå hem och se om han kommit hem och om han orkar laga nått.. annars blir det.. hmm.. kebab!Bye!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards