Alla inlägg den 19 september 2006

Av nonstop - 19 september 2006 16:06

KlantSnacka om att vara klantig. Igårkväll gick jag till tvättstugan för att boka tid. Det fanns då bara en tid kvar den här veckan: 12-17. Ok jag tar den då.. för man vill ju ha fräscha kläder när man drar till Jönköping i helgen. Happ..Så idag på lunchen skyndade jag mig hem och slängde i två maskiner. När jag sedan stängde dörren och skulle gå tillbaka till skolan fick jag för mig att jag skulle kolla att det verkligen var idag ajg hade bokat. Det var det ju självklart inte! *suck*Sprang in till mig och skrev en lapp som jag satt på maskinen som redan var i full gång. Hej! Jag såg när jag var på väg ut att jag tagit fel på dag. Har eg. 20:e. Tillbaka 13.30 /L.H + tfnr (Klockan var då 12.15.)När jag sedan kom dit igen på rasten vid 13.30 låg mina tvättade kläder i en rullkorg som tillhör tvättstugan medan båda maskinerna var i full gång med den andres tvätt. Pinsamt!Jag proppade då ner alla fuktiga kläder i min tomma tvättkorg, rusade hem och började hänga upp allting i lägenheten. *pust* Tur att jag hade massa galgar till övers..Nu ska jag precis avsluta och gå hem. Längtar inte efter att komma in och se all denna tvätt som jag belamrat mina hyllor, lådor och stolar med. Men men.. så är det. Man är inte mer än människa. Tyvärr en klantig sådan. :)Förresten kan jag meddela att det inte var helt värdelöst att spela Bingolotto. För jag vann faktiskt :) Hihi.

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards