Alla inlägg den 21 augusti 2006

Av nonstop - 21 augusti 2006 21:10

Numera ska min post komma till nya adressen..Började 10.30 idag. Hade gruppträff fram till lunch. Lugnt och skönt! På eftermiddagen fick vi dock en ganska tuff uppgift:avläsa ca. 6 min. och sedan återberätta. Jag hann inte spela in, men vi får fortsätta imorgon..Snacka om minnesträning.. 6 min. + att man ska ta efter hennes sätt att tackna och använda hennes Göteborgstecken.Vi får se hur det går imorgon.Tvättat mina kläder i den superfina tvättstugan :) Känns bra att ha lite rent eftersom pappa inte kommer upp med resten av mina saker ock kläder förrän om 2 veckor.. :(Hittade sen ett papper ang. fönsterbytet som kommer ske framöver. Hade egentligen sagt att jag skulle följa med Josse, Catarina och Tina och simma, men istället gick jag på informationsmötet. De sa att de kommer byta fönster i mitt hus strax före eller strax efter jul. Spännande!Sitter nu i skolan och skriver lite och kollar internet eftersom jag ännu inte har nått hemma *suck*Snart ska jag hem och sova.God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards