Alla inlägg den 10 augusti 2006

Av nonstop - 10 augusti 2006 19:48

forts. 10 augustiNu har det lugnat ner sig.. och jag med för den delen.Var hos Jessica och åt middag och innan jag cyklade hem igen ringde hon både resebyrån och luftfartsverket och hörde vad de trodde om morgondagen. De avråddde oss inte från att flyga och som det såg ut nu så skulle planet gå i något så när tid.. med tanke på att de har börjat flyga från Heathrow nu på kvällningen.Jag och Carro blir alltså hämtad av Jessica och Daniel 4.15 dvs. om några timmar.Kanske borde försöka sova lite..Jag tror packningen är klar iaf. *pust*Håll tummarna!Kram och god natt!

Av nonstop - 10 augusti 2006 15:17

Typiskt!Självklart ska terroristerna ut och ställa till det när just vi ska ut och resa.Själv skulle jag gärna stanna hemma.. *orolig* Men tjejerna tycker att vi ska åka, så då gör vi väl det.De har ställt in alla plan fram till 17-tiden i eftermiddag.. men sen ska dom försöka komma igång igen.Om de inte meddelar oss att vårat plan är inställt så ska vi vara på Arlanda kl. 6 imorgonbitti :/På ett sätt hoppas jag att de ställer in.. för om det är så mycket kaos och förseningar hit och dit, så är jag rädd att jag inte kommer hem i tid. + att det inte känns så tryggt att åka just nu.Men det skulle ju vara väldigt irriterande att förlora pengarna man har betalat och semestern man har sett fram emot.Vi får se hur det går.. *suck*Jag tycker det hela är väldigt läskigt iaf.Hälsning till alla jag känner:I love you guys!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards