Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av nonstop - 9 augusti 2006 23:12

Packningen fortsätter..Åt frukost på balkonegn idag igen.. skönt!När det var gjort och jag hade solt mig en stund återupptog jag packandet. *pust*Vid 11.30 var det dags att tvätta. Lagom när jag hade hängt all tvätt i torkskåpet ringde Annah. Vi sa i måndags att vi skulle ta en prommenad idag, men ärligt talat så trodde jag hon hade glömt bort det.Vi bestämde att vi skulle mötas halvvägs.Gick en lång runda och snackade om allt möjligt. Innan vi gick hem kollade vi några affärer i centrum, sen var det dag för mig att gå till tvättstugan igen.Eftermiddagen gick åt till att packa.. och packa om kläder. Bestämma vilken väska som ska med till London och vilka kläder jag egentligen inte behöver ha med mig dit.. alltid samma dilemma. *suck*Nu ikväll fastnade jag vid datirn och har suttit här och snackat med Jim, Emmelie, Helena och Malin på msn. Trevligt! Men jag lär väl komma på 100 saker som måste göras imorgon när jag vaknar..Ringde Josse också och snackade lite om hur vi ska göra på måndag. Det är bestämt att jag ska sova hos henne nästa vecka iaf. Blir kul att få se hur hon ska bo!Jag har fortfarande inte bestämt hur jag ska göra med soffa.. eller rättare sagt vilken soffa jag ska köpa. Men nu har jag gett upp att fundera.. det får lösa sig sen. Jag har ju fortfarande inte kommit överens med pappa om när han ska komma upp med mina saker. Och jag kommer ändå vara utan soffa ett tag, eftersom man antagligen måste beställa hem en.. så jag har lagt det där med soffa på is för tillfället.Nu kommer London i första hand, och sen ska jag försöka ta mig upp till Härnösand och träffa min nya klass.*pust*För mycket!Hörs imorgon!Bye!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards