Alla inlägg den 2 augusti 2006

Av nonstop - 2 augusti 2006 00:15

PatriciaJag och Martina skulle ju gå till Direktmöbler idag.. men så blev det inte.Jag följde med Carro till centrum istället.. Hon ville klippa sig. Det var dock alldeles för många som droppade-in just idag så vi fick vänta typ 1 timme. *suck*När det var klart gick vi på systemet och sen var klockan jättemycket. Hon tyckte då att vi lika gärna kunde åka bil till möbelaffären. Och jag är inte den som tackar nej till skjuts :)Hittade tyvärr ingen supersoffa.. så det blir nog Ikea iallafall.Vid halv sju åkte jag och Carro in till stan. Hon ville nämligen säga hej till några kompisar som var vid Pride-området. Första gången jag ens har varit i närheten av Pride. Spännande! Träffade på två som jag kände igen och hejade på. Trevligt!Åkte så vi var på slussen kl. 21. Bea, Cissi och Patrik var redan där.. stod i varsitt hörn och filurade.. såg ganska komiskt ut. Men inte så konstigt eftersom de aldrig träffats förut :)Alla presenterades för varandra och sen gick vi till Patricia.Bord var bokat till 21.15, men vi tog en fördrink i baren eftersom det inte var färdigt när vi kom.Fick till slut ett bord för 6 pers.Jag åt oxfilé med pommes och bea-sås. Supergott!Supertrevlig middag med god mat. Alla var nöjda och hade trevligt!Kom just hem.Ska jobba imorgon *suck*Självklart ringde dem och frågar om man kan jobba just imorgon.. min födelsedag.. Inte idag, inte hela förra veckan.. nej. Imorgon!Men men, man får väl ställa upp..! Jag är ju pank!Kram och god natt!Jag

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards