Alla inlägg den 31 juli 2006

Av nonstop - 31 juli 2006 15:59

SoffinspektionGick upp vid 10.45 man kan ju inte sova hela dan, eller hur?!Kände för att göra lite nytta idag.. men vad?Kom på att det finns två möbelaffärer i närheten. Bestämde mig för att bussa dit och kolla läget.Tog det lugnt, åt frukost och snackade med sötisen på Msn. Innan jag har börja göra mig i ordning loggade Martina in. Snackade lite med henne om middag nu i veckan och lite annat. Hon berättade sen att hon tänkte ta en långprommenad. Jag föreslog då att vi kunde gå tillsammans om hon kände för att gå till möbelaffären med mig.Det gjorde vi!Tyvärr fanns det ingen schyst bäddsoffa.. *missnöjd*Men det var skönt att vara ute och gå. Och det var länge sedan jag var med Martina ensam, så det var också kul.(Innan vi skiljdes åt bestämde vi att vi ska till den andra möbelaffären en annan dag också.)Kom just hem och har nu duschat. Känner att det är dags att göra lite mat så man inte tuppar av eller får blodsockerfall.. *pust*Hörs!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards