Alla inlägg den 30 juli 2006

Av nonstop - 30 juli 2006 11:54

30 grader mot husväggenHade tänkt att vi skulle gå upp vid 8, men somnade om när Josefin hade stängt av klockan och rusade upp vid 9 är jag vaknade undrade hur sena vi var.Plockade ihop och fixade hos J & J och åkte sen till Emma. Åt frukost innan Helena och Josefin var tvugna att åka. Vi andra tog det lugnt.. åt lite tårta som vi fick med oss hem igår.När vi gjort oss i ordning bestämde vi oss för att ta en fika på Siljan - ett kärt återseende. Satt på uteserveringen i värmen. Mysigt!Eftermiddagen spenderade vi på gräsplätten utanför Emma.. solade och tog det lugnt.Medan jag och Irene sen lagade mat åkte Emmelie och Emma fram och tillbaka till Mockfjärd och hämtade den försvunna väska.Åt middag och sedan skjutsade Irene och Emmelie mig till tåget. 19.09 klev jag på och 22.14 klev jag av.Var dock inte hemma hos far förrän vid 23.20 eftersom pendeln var försenad vilket gjorde att jag fick gå hem från stationen.Mycket trevlig helg!Roligt att träffa alla tjejerna igen!Förhoppningsvis kommer de flesta upp till Härnösand i höst och hälsar på.. det skulle vara jättekul!Jag, Irene och Emma - solar

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards