Alla inlägg den 28 juli 2006

Av nonstop - 28 juli 2006 14:13

BytesrättHar nästan packat klart.. bara toa-grejerna kvar. Undra om det går att stänga väskan när jag lagt ner neccesären!? Har packat för mycket som vanligt. :(Var upp till centrum tidigare och hämtade ut piller. Innan jag gick hem sprang jag in på Vila en snabbis (igen). Hittade då lika jeans som jag köpte igår, men i bättre längd. Bestämde mig då för att byta. Gick hem och hämtade de jag köte igår, tog sedan cykeln och åkte snabbt upp och bytte. *nöjd*Nu ska jag äta lite lunch, packa färdigt, göra mig i ordning och sen åka in till stan.Tåget till Leksand går 17.45Imorgon är det bröllop!!! Tjihoo!!Ska bli kul att träffa alla tjejerna igen!Hej så länge!

Av nonstop - 28 juli 2006 00:22

forts. 28 juliVar framme i Leksand vid nio. Emmelie, Josse och Irene hämtade mig vid tåget :) Kul att se dem igen!Handlade lite frukost på Hemköp innan vi åkte hem till Emma. Där fanns också Helena :)Uppdaterade varandra lite snabbt och kom sedan på att vi var tvugna att öva på Spex:et inför morgondagen. Sjöng/tecknade igenom den två gånger.. sen var det dags att sova. Jag, Josse och Helena åka hem till Julia och Jonas och sova (eftersom de bodde på hotell i Borlänge).Nervöst!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards