Alla inlägg den 25 juli 2006

Av nonstop - 25 juli 2006 21:36

Ovan med värmenHade faktiskt ställt klockan på 10 idag.. var ganska trött och fundersam när jag vaknade av larmet men bestämde mig för att gå upp istället för att somna om. *kändes konstigt att inte Jim låg bredvid mig*Vid halv tolv tyckte jag det var lagligt att ringa Carro.. vi bestämde att jag skulle gå dit när jag gjort mig i ordning. Väl där kunde vi inte bestämma oss för vad vi skulle göra..Ikea? Bada? Farsta? Är det för varmt för att vara inomhus, eller är det för varmt för att vara utomhus?Varmt men många moln på himlen.. Beslutet blev Farsta centrum.Kollade runt och jag försökte anteckna i hjärnan var jag sett alla saker jag vill köpa när jag blir rik. Skulle vara kul att köpa lite grejer till lägenheten, men det är så svårt när man inte har 'känt in sig' i den.. så jag bestämde mig för att vänta. Carro däremot hittade en fin korg som hon ska ha på bänken i hallen och ha småsaker i.. och en fin vas som hon tänkt använda nästa gång hon får en bukett blommor :) Hon är väl för söt! På vägen hem stannade vi i Länna och kollade bäddsoffor på Asko (bara obekväma och dyra tyvärr) och handlade lite schampoo och sånt på Eko. Vid halv sex kom jag på att pappa hade bokat tvättstugan åt mig idag.. från fyra.. Oj då! Tog med mig tvätten och gick ner.. höll tummarna att det fortfarande var ledigt (/att ingen kärring hade snott min tid). Det var ledigt! *pust*Har precis hämtat tvätten och sitter nu och slappar med ett öga på datorn och ett på tv:n.Imorgon förmiddag blir det förhoppningsvis solning!Btw.. Grattis Martin på födelsedagen!Bye!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards