Alla inlägg den 22 juli 2006

Av nonstop - 22 juli 2006 20:18

Fest igenNär vi ätit frukost gick vi ner till stan. Jim köpte en sladd och sen mötte vi upp Sanna utanför Systemet.. Det var kö utanför! De släppte in som när det är fullt på krogen. Går två ut får två gå in.. aldlrig varit med om något liknande. vi kom in 10 min. före stängning. *pust* Köpte det vi skulle ha och gick sedan upp och lämnade det hos Sanna & K. Jag hade ju planerat att åka hem imorgon, men det visade sig att det inte fanns några sista-minuten-biljetter kvar.. vilket gjorde att jag bestämde mig för att åka måndag förmiddag. Orka sitta på en buss över 6 timmar.. nej! Måndag får det bli!Gustav och Josefin frågade om vi ville med och bada vilket kändes väldigt lockande i den stundande hettan. Åkte förbi vid Maggan och hämtade upp åra saker och sen åkte vi till Stigsjöbadet. Jag, Sanna och Josefin bestämde oss för att känna på vattnet direkt. Det ilade i fötterna så fort jag nuddade vattenytan. Oj oj oj. kan inte vara mer än 15 grader, utbrast jag.Kom nu så badar vi, tyckte båda S & J. Galningar!Killarna hoppade i från bryggan och började direkt leka vid flotten som fanns en bit ut. Josefin och Sanna gick med bestämde steg ut och doppade sig. Jag stod kvar på land och kände mig fånig. Men det var ju svinkallt. Efter en stund tog jag av mig till bikini och gick ut till knäna.. kändes som benen domnade bort direkt. Usch! Kom nu! Viftade tjejerna åt mig medan de simmade ut en bit. Jag tog ett steg till, sedan två steg tillbaka.. så höll jag på i säkert 15 min. Då tröttnade Sanna och Josefin och tänkte komma och krama mig och sedan stänka vatten på mig. Jag hade då kommit till midjan och bestämde mig då för att doppa mig på egen hand. *buuuurrrrr* Megakallt! Var i en liten stund och tog en kort simtur innan vi gick upp. *stolt att jag badat*Fick skjuts hem lagom till middagsdags. Gjorde oss sedan i ordning och gick iväg. Gick förbi vid S & K och hämtade våran dricka och gick tillsammans med dem till Stina där vi var bjudna på förfest. Fick äntligen träffa tjejen som så många säger att jag är lik. Lisa heter hon. Vi tyckte dock inte vi var så lika i verkligheten. Möjligtvis på vissa bilder.De flesta ville gå ner på stan vid elva. Då gick jag, Sanna, Josefin och Sandra med Sofia upp till deras lyxiga penthouse våning och drak ett glas vin till.. sen gick vi ner till öl-tälten. Hamnade som vanligt i O'Learystältet där det fanns flesta döva samlades.Jag var ganska nykter och Jim var väldigt full. Inte bästa kombinationen kanske.. men men..Jag och Lisa - är vi lika?

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards