Alla inlägg den 20 juli 2006

Av nonstop - 20 juli 2006 19:57

KlädbristEftersom jag egentligen skulle åka hem igår så hade jag typ inga rena kläder kvar, vilket gjorde att jag var tvungen att tvätta idag. När Maggan var färdig körde jag mina kläder. Bra bra!Sanna ringde på förmiddagen och bad om en uppdatering av gårdagskvällen. Jag fyllde i de bitar som hon inte mindes :) och skrattade lite åt vad hon gjorde *hemligt* Hon frågade också om vi ville komma och kolla på film på kvällen. Lät som en jättebra idé!På eftermiddagen ringer hon och säger att det blir fest istället eftersom Stadsfesten har invigning ikväll. När vi hade ätit gjorde vi oss i ordning och sen gick vi dit. Irene, Eilina, Stina, Josefin, Gustav, Sandra och Lucas kom också dit. Jag kände inte för att dricka så jag körde nyktert hela kvällen. Några kom iväg ut vid tolv och vi andra närmare ett.. då var alla uppträdanden och allting slut och öltälten stängde klockan ett. Samlades igen på Skeppet och hade trevligt där tills de stängde.

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards