Alla inlägg den 10 juli 2006

Av nonstop - 10 juli 2006 23:33

Panna cottaIdag har jag jobbat igen.. supersegt! Ingenting att göra före rasten vid tre.. *suck* Vid fem kom L upp med en kartong piltillbehör som skulle märkas om. Jag hann nästan rödmärka allting i kartongen innan klockan blev sex och det var dags att gå hem. Den timmen gick jättefort!Pappa och A hämtade mig efter jobbet och så åkte vi ut till Notholmen och träffade Jessica. Efter en stund kom även Lena, Magnus och My ut. Vi åt först lite ost och kex för att sedan gå in på fikat med födelsedagstårta: Choklad och Kanel Panna cotta. God!Var kvar där till närmare kvart över tio innan vi drog oss hemåt.Supermysig kväll!Nu är det bara 3 dagar kvar till jag ska åka till Härnösand.. och då till det ständigt återkommande problemet: Vad ska man packa? och i vilken väska?Tur att jag är ledig imorgon så jag kan börja fundera på det. Måste nog tvätta lite också..Först sova! Natti!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards