Alla inlägg den 9 juli 2006

Av nonstop - 9 juli 2006 23:31

forts. 9 juliNu har vi ätit middag på O'Learys för presentkortet pappa fick när han fyllde.. Vi passade samtidigt på att fira Jessica som fyller år på tisdag. Orkade dock ingen efterrätt, men det var mysigt ändå! :)Jag åt 'Blackned Vodoo Chicken'. Starkt med gott!Pappa och Jessica åt 'Jack Daniels-marinerad lax' och Agneta valde 'Biff- och kycklingburrito'. Alla var nöjda!När vi kom hem kollade vi på bilder från bröllop, begravningar och andra högtider som Jessica har missat (eftersom hon annars bor i Bryssel). Nu har jag slappat framför tv:n en stund och känner att det snart är dags för sängen.Imorgon ska man jobba igen..Kram och god natt!Jag och JessicaPappa och Agneta

Av nonstop - 9 juli 2006 18:23

För mycket martini igår?Vaknade av att telefonen ringde.. När jag svarade lät jag som jag hade svalt en såg eller nått. Rasslande ropade jag på Jessica och meddelade att Lena ville prata med henne. Så fort jag lämnat över telefonluren kände jag hur mycket huvudet dunkade. Var tvungen att lägga mig igen.Tvingade mig upp vid kvart över tolv. Man kan ju inte ligga hela dan. Fick i mig en macka och bestämde mig sedan för att sitta på balkongen en stund. Supervarmt och skönt! Solen ligger ju på där från 12-17 på dagarna. Mycket vatten blev det och efter en stund även en banan.Gick in emmelanåt och surfade lite..Nu mår jag bra igen. Har precis duschat och gjort mig iordning. Ska äta ute med pappa, Agneta och Jessica för att fira att Jessica fyller år på tisdag.Snart dags att gå..Hörs senare!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards