Alla inlägg den 7 juli 2006

Av nonstop - 7 juli 2006 23:44

forts. 7 juliNär Jenny ringde gick jag dit. Hon hade en mini-modevisning för mig i nya kläderna hon köpte idag. Provad sedan olika 'outfits' för att komma på vad hon ska ha på sig imorgonkväll. Nya svart/vita linnet och en svart kjol vart det tillslut. Fint!Gick förbi vid hennes föräldrar för att hämta kareokeskivor inför morgondagens kareokekväll och fortsatte sedan hem till mig. Meningen var att vi skulle hitta nått som jag kan ha på mig.. men jag gav snart upp. Har ingenting jag vill ha!Det låter som att det är typ Kungens födelsedagsfest eller nått vi ska på.. heheVi får se imorgon vad jag bestämmer mig för.. *suck*Såg på The Beach på 3:an innan Jenny gick hemåt. (Eller som jag sa.. The Biiiaaatch - internt *ler* )Planerna för imorgon är att komma till Jennys land tidigt.. Sola och bada tills vi tröttnar.. Få i oss mat på något vis.. Göra oss i ordning och sedan gå till Peter.Det brukar dock aldrig bli som man tänkt sig..Vi får se hur det går! :)Kram och God natt!

Av nonstop - 7 juli 2006 17:51

FönstershoppingIdag kände vi att det behövdes en break från solandet. Bestämde igår att vi skulle åka till Farsta centrum och kolla läget, vilket vi också gjorde. Jag skulle inte köpa nått utan bara gå med Martina och Jenny som var ute efter nått nytt till morgondagens kareokekväll hos Peter.Det funkade nästan!Jag hittade dock braiga bh:ar som jag letat efter, så dem var jag bara tvungen att köpa. 2st för 199:- Bra pris!Martina hittade en omlott klänning, leggings, en topp och diadem. Jenny hittade två toppar, en kjol och skor. Kul!När jag kom hem vid halv fem solade jag en stund på balkongen.. tog sen en kalldusch och nu har jag precis ätit.Pappa och A har åkt ut med husvagnen så jag är ensam hela helgen, om inte Jessica (A's dotter) kommer hit och sover. Skönt att slippa dem ett par dagar :)Ikväll ska jag nog ner till Jenny.. hon skulle ringa när hon städat färdigt.Hej så länge!

Av nonstop - 7 juli 2006 17:41

Underbar låtJag har hört en gammal favoritlåt tre gånger idag. Varje gång tycker jag den är lika bra!Texten är helt otrolig.. eller vad säger ni!?Savage Garden - AffirmationI believe the sun should never set upon an argumentI believe we place our happiness in other people's handsI believe that junk food tastes so good because it's bad for youI believe your parents did the best job they knew how to doI believe that beauty magazines promote low self-esteemI believe I'm loved when I'm completely by myself aloneI believe in karma what you give is what you get returnedI believe you can't appreciate real love till you've been burnedI believe the grass is no more greener on the other sideI believe you don't know what you've got until you say goodbyeI believe you can't control or choose your sexualityI believe that trust is more important than monogamyI believe your most attractive features are your heart and soulI believe that family is worth more than money or goldI believe the struggle for financial freedom is unfairI believe the only ones who disagree are millionairesI believe in karma what you give is what you get returnedI believe you can't appreciate real love till you've been burnedI believe the grass is no more greener on the other sideI believe you don't know what you've got until you say goodbyeI believe forgiveness is the key to your unhappinessI believe that wedded bliss negates the need to be undressedI believe that God does not endorse TV evangelistsI believe in love surviving death into eternityI believe in karma what you give is what you get returnedI believe you can't appreciate real love till you've been burnedI believe the grass is no more greener on the other sideI believe you don't know what you've got until you say goodbye

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards