Alla inlägg den 4 juli 2006

Av nonstop - 4 juli 2006 00:31

irritationIdag har jag jobbat igen.. inte alls lika mycket folk idag, vilket gjorde att tiden gick väldigt långsamt. Stod och löste korsord och funderade på framtiden ganska mycket..Såg att Martin och Broberg gick förbi så jag vinkade in dem. Det var inte igår! Kul att se dem igen.. snackade lite skit innan de gick vidare hemåt.Sedan jag kom hem vid 18.30 har jag konstant, fram till nu, hållt på med bilder till bröllopspresenten.. nu ger jag upp! Har funderat och mixtrat hela kvällen.. Vill göra egna kollage, men jag har inget bra program.. Efter många försök i Paint utan vidare nöjda resultat kom jag på att jag kan använda teckningsprogrammet som följde med OpenOffice-paketet. Gjorde i ordning ett fint kollage och skulle spara.. tror du det går att sprara i .jpg eller nått annat vettigt format?? Nej! .swx, eller vad det hette, var det som fanns.. det är ju Ingen som kommer kunna öppna den bilden om det ska vara på det viset.. *suck*Kom då på att jag kan maila bilden till mig själv, i det skumma formatet, och sedan öppna den på min bärbara dator och ändra till .jpg i Photoshop (som förhoppningsvis kan öppna Alla slags filer).. men när jag precis tryckt på Skicka-knappen kom jag på att jag inte kan komma ut på internet från min bärbara dator.. *dubbelsuck* Nu ger jag upp!Får fortsätta klura på det här imorgon.. känner att ögonlocken faller ner titt som tätt.. måste nog sova lite.God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards