Alla inlägg den 2 juli 2006

Av nonstop - 2 juli 2006 00:57

BikinibristNär vi hade ätit frukost och jag hade packat åkte jag och Malin ut till Pappa & A på campingen. 30 grader varmt och knapt någon fläkt.. svettigt!Malin, som är van badare, tog ju självklart med bikinin.. min låg hemma i Stockholm! *suck* Jag följde med och gick ut så långt kjolen tillät. Skönt att svalka sig lite iaf! Vattnet var precis lagom kallt.. typ 23 grader eller nått. :)Solade fram till fyra. Då skutsade jag in Malin till stan och passade samtidigt på att köpa med mat ut. Pizza till gamlingarna och kebab med ris till mig. Sen var det dags att åka hem. Packade ihop alla saker och husvagnen och kom iväg typ kvart i sex. Kvart över nio var vi framme.. bra jobbat!Kollade på vad som var kvar av 3:ans söndagsfilm och nu har jag surfat runt i nån timme.Dags att lägga sig.. ska faktiskt jobba imorgon för första gången den här sommaren. Längtar inte!Ska bli jättefint väder.. precis nu när jag ska jobba.. typiskt!God natt!Anden som travade runt våra fötter vid husvagnen

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards