Alla inlägg den 26 juni 2006

Av nonstop - 26 juni 2006 15:27

Dagen DInatt vid halv två fick jag sms från Jim att han hade fått pengarna. Idag när jag hade duschat sms:ade han och bad mig kolla tågtider och priser. När han väl fick tag på en dator gick det inte att boka. Jag försökte, men SJ's sida var nere.. Typiskt!Lovade att jag skulle prova en stund senare.. Han lyckades boka på tågstationen och sen var det klart! Han kommer verkligen hit! *nervös*Undrar hur det går med pappa.. Jag ska möta honom vid tåget 19.30 Vid kvart över fem ska jag möta Cissi på centralen. Roligt! Länge sen jag träffade henne.. Hörs!

Av nonstop - 26 juni 2006 01:39

forts. 26 juniMötte Cissi vid apoteket, sen gick vi runt på stan. Åt och uppdaterade varandra om vad som hänt i våra liv. Hade visst glömt berätta att jag flyttar till Hörnösand i augusti.. Fick en sur blick när jag sa det. *oops*19.30 kom Jim med tåget. Såg honom på långt håll med den röda kepsen. Sötnos!Cissi var med och sa hej.. :)Han åt och sen åkte vi hem. På vägen hem skämtade Jim och sa att han skulle ta tag i pappas hand, göra någon secret handshake och krama om honom med ett par dunkar i ryggen.. Jag bad honom att låta bli :)När vi hälsat på pappa och Agneta (utan att skrämma livet ur någon) kollade vad som fanns på tv:n.. bestämde oss ganska snart för att gå och hyra en film. Gökboet. Bra!God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards