Alla inlägg den 25 juni 2006

Av nonstop - 25 juni 2006 23:19

Separationsångest - igen!Nu har det känts som man bor här i Leksand igen i tre dagar.. nu är det slut - igen!Ville inte åka hem! Det är så mysigt att bo med Emma och Emmelie :)Idag fikade vi på Siljan. Jag, Emmelie, Emma, Julia, Jonas, Irene och Britta. Kul att träffa henne när man ändå är här. Har längtat efter SK's chokladkaka sedan jag kom till Leksand. Det var nära att jag och Em köpte en i fredags när vi gick förbi.. :)Jag, Emmelie och Emma gjorde mat och åt innan Emmelie skjutsade mig till bussen.Tråkigt att lämna dem igen. Men snart ska Julia och Jonas gifta sig.. då ska vi träffas igen! :)Kom just hem. Funderar på hur det blir imorgon. Om Jim inte får pengar kan han inte komma hit :(Vad jag vet har han också haft kul i helgen. Får väl fråga mer sen.God natt!Fika på Siljans konditori

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards