Alla inlägg den 24 juni 2006

Av nonstop - 24 juni 2006 03:48

Bo i kollektiv = Mysigt!Vill bara börja med att säga: Grattis på födelsedagen Martina.S*ler när jag tänker på minen du fick när du öppnade min present - hihi*Idag har det varit fullt upp. Gick upp strax efter 12. Städade och diskade undan gårdagens fest. Sen var det dags att göra sig i ordning igen. Vid halv fem kom Julia, Jonas och Irene.. då var vi precis klara.Medan Emmelie och Jonas tittade på fotbollen (Sverige - Tyskland) satt jag, Julia och Irene ute på på en filt och solade lite. Spelade kubb och sen åt vi jordgubbar och glass. Sverige förlorade! Buuu!Kl. 19 hade vi bokat bord på Skutan, en restaurangbåt som ligger nere i hamnen. Mysigt, men väldigt små portioner. Trodde vi skulle sitta där länge och dricka och ha mysigt, men eftersom de flesta var bakis och sega så kände vi inte för det. Istället gick vi hem till Emma och åt lite efterrätt.Vid tio gick jag, Emma och Emmelie till Lucky house.. det superbraiga utestället i Leksand *ler*. De andra gick hem till sig.Väl inne på Lucky tog vi en shot och sen dansade vi hela kvällen. Mycket trevligt! Såg Martin, som vi pratade med igår, men snackade inte så mycket med honom.När det stängde ville Emma ha hamburgare, så vi hamnade på sibylla. Där träffade vi 'Randy', en kille som Em snackat med förut. Jätterolig kille! Drog skämt som: - Hur många av indianderna får plats i trädet?- Hela stammen! *skratt*ellerKatt åt lampa.. Lös i magen!Katt åt rullgardin.. Såg bra ut!ellerTvå bagare.. en smet.Två myror.. en stack.eller mitt usla försökTvå kockar.. en kastrull. *asgarv*Det var en rolig kväll!Hemma vid kvart över tre. Lagom!Natti!Bild 1: Jag, Emmelie och Emma före Lucky houseBild 2: Emma och Stella + jag

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards