Alla inlägg den 18 juni 2006

Av nonstop - 18 juni 2006 22:47

HemresaVaknade vid 10.. Orkade inte gå upp. Vaknade igen vid 10.30 orkade inte gå upp. Vaknade nästa gång vid 10.50 då tvingade jag mig själv att gå upp. Kan ju inte sova bort en sån solig dag. Åt frukost och tog mig sen en prommenad på en halvtimme. Duschade och packade för att sen hoppa på Säfflebussen hem. Tog som tur var plats på skuggsidan. 3 timmar.. på en plats där jag efter en halvtimme märkte att fläktknappen hade pillats bort vilket gjorde att det blåte kalluft non stop. *burr* Jag tog på mig den långärmade tröjan jag lyckligtvis hade packat ner i handväskan, medan de på andra sidan gången flämtade av värmeslag. Kanske skulle frågat om de ville byta plats!?Ringde pappa när jag klivit av på centralen i förhoppning att han skulle säga att maten står på bordet när jag kommer hem.. men nej. Istället frågar han och jag kan sätta in kyckling i ugnen när jag kommer hem eftersom han måste åka iväg med ett släp. Så det blev jag som fick göra middag. Kanske lika bra.. så man får det som man vill ha det :)Nu har jag pratat med Emmelie (& Emma) och bestämt att jag åker upp till Leksand på midsommar. Har haft lite beslutsångest eftersom jag samtidigt vill vara med tjejerna här hemma. Men nu är det bokat och klart. Biljetterna är inköpta och spriten är beställd! :)Ska bli kul att träffa dom igen! *Längtar*Det blir jag, Emma, Emmelie, Julia, Jonas och en kompis till Emma. Kanske missade nån.. hmm.. vet inte.Imorgon har jag bestämt msn-date med Jim. :)Vi ska bestämma när han ska komma hit är det meningen. God natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards