Alla inlägg den 15 juni 2006

Av nonstop - 15 juni 2006 23:59

forts. 15 juniOj oj oj.. och jag som inte tänkte se matchen alls. Nu såg vi i alla fall sista halvlek, och så händer det.. det som alla hoppas ska hända! Sverige gör mål! I 89:e minuten! WooohoooBra jobbat! Chocka dem på slutet.. bra taktik!Många är ute och firar hör jag (bokstavligt talat!). Sitter hos min kusin och hör alla människor som fortfarande jublar över Sveriges seger. "VM-guld, VM-guld, Vm-guuuuld!" Lite tidigt kanske, men det är tydligen den som funkar bäst.. i alla fall här utanför.. När ska dom gå och lägga sig? Stackars Magnus som ska upp vid 5 imorgon bitti.. undra om han har somnat!? Jag sitter här och funderar på hur full Jim är för tillfället :) Han, Kris, Gustav och några till skulle ut på krogen nu när matchen var slut.. Hoppas dom får roligt!Än en gång: Grattis Sverige!

Av nonstop - 15 juni 2006 13:06

Cityterminalen 17.00Har försökt packa eftersom jag ska åka snart, men det går inge bra.. vet inte riktigt vad jag ska ta med mig. Tar alltid för mycket saker. *suck*Sitter nu istället och fixar med bilderna i bräbara datorn. Hittade den här bilden som togs på förfesten den 3 juni :)Sanna (K) och jag (J):

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards