Alla inlägg den 14 juni 2006

Av nonstop - 14 juni 2006 22:45

forts. 14 juniKvällen har gått åt till att leta lägenheter i Härnösnad, pratat med Josse och Em på Msn och varit sugen på kakor. Har försökt prata vett med min bärbara dator också.. men den vill inte lyssna på mig. Måste rensa den.. alldeles för mycket bilder! Dags att bränna!Pappa kom just in och sa "behöver jag säga att du ska vara rädd om dig?".. Jag åker ju till Ludvika imorgon! Det hade jag nästan glömt.. tänkte att det var onsdag imorgon, men det är ju torsdag. Kanske ska packa lite!? Vad ska man ha med sig? Vilken väska ska jag ta?Nej.. det där bestämmer jag imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig! Kan inte sitta uppe halva nätterna.. måste ju ta vara på solen på morgonen! Tror jag ska ta en morgonprommenad imorgon :)God natt!

Av nonstop - 14 juni 2006 18:27

Soligt på förmiddagen, men en inkommande regnskur vid två-snåret..Inatt när jag skulle gå och lägga mig såg jag att jag hade fått sms från Martina. Hon fråga om jag ville följa med henne och syrran till Oxnö idag. Självklart!Blev upphämtad vid 9.05 *gäsp* Väl ute på Oxnö fick vi bergsklättra för att komma till den berghäll som Malin hade bestämt sig för.. synd att man tog flippfliopps på sig :/Vid 9.30 hade vi lagt oss till rätta. Hav så långt ögat nådde.. mys! (Vattnet var dock fullt med pollen runt våra klippor vilket inte var lika mysigt..) Det fläktade precis lagom mycket.. så där så man slipper ligga och vara svettig. De hade med sig pastasallad som vi åt till lunch.Vid 13.30 orkade vi inte längre och så såg vi att molnen började komma närmre, så då packade vi ihop och åkte och köpte glass.Lagom till vi kom hem och skulle duscha började det regna ute. Bestämde oss för att ta en sväng till Farsta centrum när vi hade fräschat upp oss.. Kände att jag var lite för seg för att titta på kläder, plus att man ändå inte har några pengar. Men malin hittade en fin klänning. Fikade/åt med Jessica när hon hade rast och sen drog vi oss hemåt igen. Frågade om Martina ville ha sällskap hem, men hon hade tänkt sova en stund så nu sitter jag här.. och är lite halvt rastlös. Vag gör man när det regnar ute och alla vänner är upptagna? Jag kanske också borde sova lite.. sov bara 6,5 timme inatt eftersom jag fastnade framför CSI Miami när jag väl hade gått och lagt mig.Kanske hörs senare..Hej så länge!

Av nonstop - 14 juni 2006 00:21

Västanvikaren man aldrig glömmer!Nu har hon skaffat sig en blogg.. Äntligen! Jag förstod att denna dag skulle komma.. nej då..Men kul i alla fall att du joinat klubben!Välkommen!Love you.. Puss på dig!wolfchild

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards