Alla inlägg den 13 juni 2006

Av nonstop - 13 juni 2006 22:54

Längtar bortHur fint väder som helst idag! Ändå har jag knapt varit utanför dörren. Har dock spenderat stor del av dagen på balkongen. Tog med mig tidningar, vatten och lite annat ut. Ibland var man tvungen att gå in och svalka sig.. det märks nästan inte att det fläktar eftersom man är så instängd. Imorgon ska jag nog nå ner till stranden. Eller åka till farsta och kolla lite i affärer.. beror på vädret. Hörde att det kanske kommer lite regn.. *hoppas inte*All tvätt är fixad nu också.. har sprungit i tvättstugan sedan fyra. Massor med tvätt från Leksand och så pappa & A's också. Men nu är allting fräscht!Jim hotade i ett sms idag att han skulle få mig att bada när han kommer hit.. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag är inte så mycket för att bada.. Förutom vid Jennys landställe.. där är det supermyigt!Undra om jag hittar dit.. var där förra sommaren flera kvällar, men det är krånglig väg att gå :/Ringde nyss min moster och grattade henne på födelsedagen.Vi pratade ganska länge. Ska försöka styra upp nått till torsdag. Eftersom jag kommer upp kanske de ska vänta med tårtan till åtta så jag hinner vara med.. :) Mys!Hon berättade också att de hade varit med om min kusins första fylla.. Han fyller 17 i höst. Jag förstår inte riktigt hur han hade tänkt. Min moster skulle hämta honom nere på stan. (Trodde han att hon inte skulle märka att han hade druckit eller?) Det lustiga var att de var tvugna att stanna flera gånger efter vägen för att han var tvungen att spy. Hehe.. stackarn! Ibland är det lite jobbigt att min släkt är som den är.. alla vet allting innom 24 timmar om det hänt något.. men ibland är det roligt! Typ vid sånna här tillfällen.. :)Längtar bort härifrån.. Längtar till torsdag (Ludvika)! Speciellt när man stör sig på dom man bor med. Har varit halvirriterad på pappa hela dagen. Han är precis överallt.. man får inte vara i fred i en sekund.. lägger sig i hela tiden. Jag blir så trött! Och här ska man bo fram till augusti.. Drygt!Skulle vilja hitta en bra lägenhet så att det är klart.. men det är svårt! Hoppas det löser sig iaf.Kollat dubbelavsnitten av Grey's Anatomy, nu är det Seinfeld.. det var länge sen!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards