Alla inlägg den 12 juni 2006

Av nonstop - 12 juni 2006 22:56

29 i skuggan, 35 i solen- Kommer du och äter frukost med mig?, hör jag pappa ropa halv tio. - Ja, jag kommer.., fick jag sömnigt fram.Usch va jobbigt det är att kliva upp när man känner att man skulle kunna sova i fem timmar till. Han har hjälpt mig fixa i ordning alla grejjer vi hämtade igår. Nu har jag kläder och dom nödvändigaste prylarna här uppe hos pappa.. det är det viktigaste! Resten vill jag inte ens tänka på.. Så småning om ska vi ta i tu med mitt förråd. Ta ut allting och rensa.. vad ska med upp till Härnösand?, vad ska slängas? och vad ska vara kvar? Och alltid när pappa är med och ska göra nånting så ska det gå så fort.. man hinner inte ens tänka.. plötsligt så står alla kartonger på en hög och man vet inte alls var nånting är.. Jag är rädd för att det blir så då också.Nu måste jag sluta tänka på packning och kartonger och flytt..!Träffade Carro idag.. När hon hade kommit hem från jobbet och ätit så tog vi en långprommenad. Runt nere vid sjön och sen bort till McDonals vid Coop. Där tog vi en paus och satt och snackade med två av hennes kompisar länge. Sen gick vi hemåt. Känns i fötterna att man gått en bit.. Tror att de är ovana :)Kul i alla fall att få en uppdatering vad som hänt och så.Skulle höras i veckan och kanske hitta på nått..Vad ska man hitta på imorgon då?Jag tror jag ska kolla om någon av frisörerna i närheten säljer nån Gama plattång. Eller kanske höra om Patrik vill äta lunch med mig.. Vill träffa Martina och Cissi också, men alla jobbar ju utom jag så allting måste hända på kvällen. *suck*Vi får se. Har bestämt att jag ska sova ut i alla fall. Första dagen på mitt sommarlov! :)Har precis beställt biljett till Ludvika. Åker på torsdagkväll.. Malin är ledig på fredag så då ska vi hitta på nå kul förhoppningsvis :)Undrar hur det blir på lördag (möhipppan)..?! Hörde nått om at hon skulle flya flygmaskin.. Det blir spännande!Fick veta också att Ludvikafesten är samma helg som bröllopet, vilket betyder att vi kan vara med på den på fredgen! Jag har aldrig varit med så det blir spännande!Pratade med Jim idag på Msn.. försökte komma fram till när jag kan komma till Härnösand.. men det är svårt. Skulle vara kul om han kom hit också! Vi bestämde ingenting, men det lutar åt att jag åker 5-9 juli eller efter den 12 juli. God natt allihopa! Sov gott!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards