Alla inlägg den 10 juni 2006

Av nonstop - 10 juni 2006 23:40

Sverige - Trinidad & TobagoVid 17.20 kom jag till Jessica och Daniel.. mötte Martina och Robin utanför porten. Trevligt att komma dit tillsammans!Tacos till middag och sen började matchen. Supertråkig match.. Vi satt mest och pratade.. det hände ju inte så mycket. Slutade 0-0.Nästa match var vi tjejer ännu mindre intresserade av, så vi hamnade i köket där vi kollade på kort och snackade gamla minnen. Mysigare än att sitta på helspänn i en soffa och titta på massa svettiga killar som springer fram och tillbaka.Hade Sverige vunnit fanns det planer på att jag, Martina och Robin skulle åka in till stan och möta upp några från deras jobb.. men som tur var (känner jag nu i efterhand) så slapp vi det. Många kände inte för att gå ut när det gick så dåligt för Sverige. Imorgon åker jag och pappa upp till Leksand och häntar mina saker. Hoppas det går smidigt.. så att vi slipper krångel.Jim lånade Sannas mobil och skrev till mig ikväll.. sötnos!Snart läggdags - god natt!

Av nonstop - 10 juni 2006 15:49

Sms-torkaIdag har man kunnat sitta på balkongen och sola sedan man gick upp.. det har jag dock inte orkat eftersom det blir aldeles för varmt när det inte fläktar nånting. Pappa och Agneta åkte just in till stan för att träffa Lage, Daniel, Niklas och Jessica. De skulle gå till Eken vid Slussen för att se om det gick att sitta där och se på VM.Jag ska hem till Jessica ikväll.. Martina och Robin kommer också. Vi ska äta och se matchen.. Tror Martina sa något om att gå ut om Sverige vinner.. vi får väl se hur det blir.Har inte fått nå mer sms från Jim :( *väntar*Hoppas vi kan höras imorgon på nått vis.Puss och Kram

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards