Alla inlägg den 6 juni 2006

Av nonstop - 6 juni 2006 02:49

Packa, packa.. och åter packa..Igår var det Avslutningsmiddag och fest.Innan jag duschade bad jag Emma K klippa min lugg.. var väldigt nervös, men blev jättenöjd! Vid 17 hade jag precis kommit ut ur duchen.. det fanns inge varmvatten kvar eftersom hela huset (typ 20 pers) hade duschat inom loppet av 2 timmar. *burr*Tur att jag jag visste vad jag skulle ha på mig. Sminkning, på med ljusgula korsetten och svarta kjolen.. blåsa håret, upp till andra våningen och platta håret. Kl. 18.05 tror jag vi kom iväg.. och vi var som tur var inte sist. Alla var jättefina. Jag tog massa kort :)Innan de severade förrätten var det mingel i Grottan. Efter Toast skagen fick vi Oxfile och potatigratäng med svampsås (, vegetariskt eller lax med pressad potatis). Mellan rätterna var det några som höll tal. Bland annat Göran - vår svenskalärare, Razvan - studentkårsordföranden, Petra och Eva - som var med och fixade middagen, mfl. Men det bästa var nog att Roy ställde sig och sjöng på teckenspråk.. i sin KungFu dräkt. Maffigt! Imponerad! Supermodigt!Efterrätten bestod av pannacotta med bär. Allting var jättegott!Festen började sen.. dansgolv i Grottan och alkoholförsäljning i Röda Havet. Jag, Josse och Sanna hade dock tagit med egen dricka till parhusen som vi gick och drack av med jämna mellanrum. Vid två började folk röra sig hemmåt så då gick vi också. Jag och Sanna försökte få med grabbarna vilket inte var det lättaste eftersom de hade druckit mycket mer än vad vi hade. Efterfesten på Kruth var inte så jätterolig.. var för nykter tror jag. Bestämde mig för att hoppa i säng istället.. vid 3 eller nått. Idag, tisdag, Sveriges nationaldag, bår lediga dag har jag endast ägnat åt att packa ihop mitt rum. Hur mycket grejjer kan man ha?? Och hur sämst få rman vara på att packa? Usch!Vid 1.30 hade jag fått någon så när ordning och packat ut alla färdigpackade lådor i korridoren. + att Jim hade hälpt mig tvätta förnstren och spegeln. Då dammsög jag och moppade inne på toan. Nu är det dags att sova!Snart bor man inte här längre.. hur ska det gå? Vem ska man vara med då? Ingen Josse och Emmelie att gå till frukosten med.. Ingen Jim att mysa med i soffan på kvällarna.. Ingen Sanna som spelar Boten Anna på högsta volym.. Ingen Ulf att störa sig på.. Ingen Josef att försöka undvika.. Ingen Britta.. Ingenting! Fatta hur tomt det kommer bli.. Snacka om mardröm!Bild på mig från igår:

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards