Alla inlägg den 4 juni 2006

Av nonstop - 4 juni 2006 00:25

4 dagar kvarIgår var vi på Lucky House. Lite vemodigt faktiskt att det var sista gången. På torsdag är det skolavslutning och då går våran klass ut.Men det var en trevlig kväll i alla fall.. mestadels.Började med middag med tjejerna, sen förfest på kruth. Killarna åkte till Hjorten (dövföreningen) som hade 25-års jubileum och därför pubkväll.Vi satt och snackade och drack + shotade fram till tio.. då skjutsade Josefin in oss till stan. Vi hämtade grabbarna på Hjorten och sen gick vi till Lucky. Där var det jättelite folk.. och då var klockan ändå närmnare elva. Jag och Sanna dansade då helt själva till Boten Anna på nedervåningen :)Efter elva började folket komma. Lagom mycket vid halv ett. Några lärare var där också.. roligt!Hamnade i ett seriöst samtal med Jim vid Black Jack bordet. Tror jag minns allt vi pratade om. Vet i alla fall att vi kom överens om att vi är tillsammans. :)Nu så här i efterhand så kan jag säga att den sista shoten bara var onödig. Var lagom hela kvällen men vid ett slog det till. Mådde ganska illa och kände för att åka hem. Emmelie var snäll och ringde till Josse som kom och hämtade oss (mig, Emmelie, Jim). När vi väl kom tillbaka till Kruth mådde jag ännu mer illa.. var tvungen att 'leta blommor' för att må bättre.När de andra kom hem blev det efterfest. Jag låg och halvsov i Jims knä tilll kl. 03.30, då gav jag upp.Jag och Jim låg dock och snackade till ungefär 5 innan vi somnade.Idag har jag packat.. eller ja.. mest flyttat runt saker och funderat hur jag ska packa. Är inte så bra på det har jag kommit på. Önskar att Malin var här, hon är mer organiserad.Åt med Jim, Emmelie och Daniel i stan.Nu fortsätter packningen.Bilder från igårBild 1: Bild på mig och min turkiska pepparBild 2: Jag, Emma och Helena shotar

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards