Alla inlägg den 28 maj 2006

Av nonstop - 28 maj 2006 23:51

forts. 28 majJag och Razvan åkte tillbaka upp hit till leksand med Erik. Jag skulle vara vid Mc Klubben (Hornstull) vid fem och möta Erik. Åkte från stan vid 17.30 Var framme i Leksand vid 20.45 Idag gick det inte att sova i bilen.. Satt och oroade mig lite för att vi skulle köra om eller möta nån polis, eftersom han ständigt körde i 130-140. Lite läskigt också när de sitter och tecknar med varadra i den hastigheten.. har inte alltid ögonen på vägen.. Men allt gick bra.Tänkte att jag skulle lägga mig i tid, men det funkade inte.. Var upp och snackade med Josse, Emmelie, Sanna, Jim och de andra som också kom tillbaka. Skönt att vara tillbaka!Synd att det är slut om 2 veckor.. :(God natt!

Av nonstop - 28 maj 2006 12:51

KrysantemumIdag är det mors dag. Vi har just varit till mammas grav. Det var jättefint där. Inger (moster) har planterat panseér i olika färger som lyser upp. Jag köpte blåa och vita krysantemum och en rosa blomma som jag inte vet vad den heter.. Fin bukett blev det iallafall! Det fanns en rosa ros där sedan tidigare.. undra om den är från Raymond..Synd att det regnade. Men det var mysigt att stå där ändå.. fullt av maskrosor runt omkring.. och vitsippor i backen.. :)Grattis på mors dag!Krysantemum

Av nonstop - 28 maj 2006 00:49

forts. 27 majKom just hem från Jenny.. Vi har haft tjejkväll! Vilket betyder chips, dipp, gamla låtar och tjejsnack :)Jenny, Johanna och Johanna hade varit på erotikmässan i torsdags.. vi fick höra långa utlägg om vad de hade varit med om. Spännande!Den skulle komma tillbaka hit till stockholm i september sa Jenny och tittade på oss med jag-försöker-övertala-er-att-följa-med ögonen. Vi får väl se :)Imorgon är det söndag.. och mors dag..!Saknar mamma! Massor! Speciellt när man blir påmind hela tiden.. som nu.. radio, affischer, kompisar.. allt påminner en!Jag och pappa ska åka till graven. Hoppas jag hittar nå fina blommor jag kan sätta där. Jag ska åka med Erik tillbaka till Leksand imorgon eftermiddag. Han sa att vi skulle åka någon gång mellan tre och sex... vilket betyder??Hoppas han hör av sig i tid så man vet och slipper stressa in till stan.Kram och god natt!

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards