Alla inlägg den 27 maj 2006

Av nonstop - 27 maj 2006 15:39

Det blir ingen brännboll :(Vaknade strax efter tio av att pappa ropade och frågade om jag ville ha frukost.. "mmmm jag kommer" sa jag yrvaket och klev upp.Närmare halv tolv bestämde de sig för att åka till Ösmo på marknad. Frågade om jag ville följa med.. Var lite tveksam och ringde Martina för att kolla planerna för dagen. Hon och Johanna hade precis kommit till centrum och skulle fika så jag gick dit istället.När vi hade kollat färdigt i centrum och handlat på systemet åkte vi upp till Länna. Jag trodde nästan jag skulle kunna hitta nå fina svarta skor till avslutningsfesten, men det gjorde jag inte :/Martina köpte dammsugare och utestolar. Jättefina!Jag hittade hårwax som jag ska testa.. har lånat av Emmelie ibland, men har nu införskaffat eget. :)Har precis kommit hem och pratat med pappa per telefon.. De har tydligen handlat massor på marknaden *typiskt*. Vi bestämde att vi ska äta ute tillsammans senare ikväll. Sen ska vi (jag och tjejerna) till Jenny på tjejkväll.. Hörs senare!

Av nonstop - 27 maj 2006 11:02

SolskenGod morgon!Igår kväll fick jag veta att brännbollen är inställd ikväll för att det regnade hela dagen igår.. dvs. det är säkert för blött för att vara ute och springa i gräset.. Men nu har det varit sol sedan jag vaknade och på nyheterna sa de ingenting om regn. Det kanske blir av ändå?!

Av nonstop - 27 maj 2006 00:59

Det snurrar i huvudetMina eviga funderingar..som aldrig slutar någonstans utan alltid rinner ut i sanden. Varför ens fundera över något om man ändå inte kommer fram till något?Mitt liv känns ganska förjävligt för tillfället. Har för mycket att tänka på, vilket gör att min hjärna istället stänger allt ute. Hur ska man göra för att lösa problemen om hjärnan.. eller om det är hjärtat.. säger Stopp?Jag vill inte ens tänka på att jag flyttar hem om två veckor. Vill inte tänka på att jag inte kommer träffa Vv-kompisarna på hur länge som helst.Vill inte tänka på hur det blir när man flyttat in hos pappa igen.. panik!Vill inte tänka på hur jag ska kunna lösa det med ekonomin under sommaren.Vill inte tänka på hur det blir till hösten.. Med lägenhet.. Med skolan.. Med Jim.. Med kompisarna.. Med pappa.. allting!Ändå kommer dessa tankar upp tusen gånger dagligen.. och vad gör jag.. jo jag försöker automatiskt tänka på någonting annat.Jag har nog alltid gjort så här.. pressat undan allt jobbogt.. Tänk om jag någon dag plötsligt släpper på spärren.. vad händer då?Vill inte ens tänka på det.. se! Nu är vi där igen!Inte konstigt att man drömmer konstigheter på nätterna när man inte bearbetar saker på dagarna.. Hoppas jag drömmer nått vettigt inatt som får mig att förstå hur jag ska hantera mina nuvarande funderingar..Sweet dreams

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2006 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Bilder

  

 

 

 

 

 

 

 

  

Arkiv

Tidigare år

Länkar

RSS

Gästbok

Besöksstatistik


Skapa flashcards